DEWAN MUSLIMAT PAS PADANG TERAP MENGUCAPKAN TAHNIAH KEPADA PASUKAN BOLA SEPAK DUN KUALA NERANG YANG LAYAK KE PERINGKAT SUKU AKHIR KEJOHANAN BOLA SEPAK MB KEDAH 2010

Friday 10 July 2009

Semoga Ustaz Nasha Cepat Sembuh

1. Pelbagai pihak termasuk pemerhati politik dan pihak media telah membuat aneka andaian berikutan ketiadaan ustaz Nasharudin Mat Isa Timbalan Presiden di manek Urai .


2. Semoga ustaz nasha dapat bersabar dengan segala fitnah yang menimpa beliau justeru itu adalah sebahagian dari mehnah dan sunnah orang yang berjuang .

3. Juga saya ucapkan agar Ustaz Nasha selamat dan cepat sembuh agar kembali dapat melaksanakan tanggungjawab dan amanah perjuangan yang tentunya semakin sukar dan mencabar .

4. Ustaz nasha yang baru sahaja selesai menjalani pembedahan kecil di Hospital Serdang dan menurut maklumat yang saya terima bahawa beliau akan dibenarkan keluar pada petang ini .

5. Teruskan perjuangan dengan penuh istiqamah dan ikhlaskan diri , kepada Allah jua kita bertawakkal dan menyandarkan segala urusan kita . Agar tapak kaki terus thabat bersama perjuangan suci ini insyallah .

Sumber : episodeperjuangan.blogspot.com

0 comments: